مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:572022-08-23اقتصادي

فارس من| صدور بلیت اتوبوس های اربعین صرفاً به صورت روز فروش و به نام زائر


مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روز فروش و در محل پایانه های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافری عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، داریوش باقرجوان اظهار داشت: بلیت اتوبوس زائران خواستار نظارت بر نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین و مقابله با ایجاد بازارسیاه بلیت در پایانه های مرزی شده اند.

در این پویش امضا کننده ها نوشته اند: در آستانه سفر خاص اربعین کرایه های عزیمت به سمت مرز و برگشت چند برابر شده از مسئولان محترم و همه دست اندرکاران تقاضامندیم با تسهیلات به رانندگان اتوبوس و تخفیف در خلافی و حق بیمه و دادن سهمیه سوخت و لاستیک این عزیزان را تشویق به خدمت زوار کنند، حتما نظارت ویژه کنید چون بعضاً کرایه های نجومی می گیرند و زائر خسته و مانده راهی جز پرداخت ندارد.

کاربران فارسِ من مطالبه کرده اند که: همه ساله با توجه به فرارسیدن ایام اربعین موضوع افزایش نرخ بلیت اتوبوس را شاهد هستیم و طی اقداماتی که در چند سال اخیر به وجود آمده است نرخ بلیت اتوبوس دو برابر می شود و اذعان می شود که تمامی اتوبوس ها در مسیر رفت و برگشت تنها در یک مسیر مسافر دارند و باید نرخ اتوبوس دو برابر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| صدور بلیت اتوبوس های اربعین صرفاً به صورت روز فروش و به نام زائر

فارس من| صدور بلیت اتوبوس های اربعین صرفاً به صورت روز فروش و به نام زائر